We take photos as a return ticket to a moment otherwise gone...

De ceva timp mă gândeam să îmi creez un blog, iar acolo să postez fotografii de la evenimentele dragi mie. Am decis să fac asta, deoarece îmi doream o pagină care să aibă un content exclusiv despre fotografie. Voi încerca să găsesc timp pentru a posta un articol nou în fiecare săptămână.

Astăzi este despre Liana și Mirel, doi oameni tineri, frumoși și entuziaști, care și-au oficializat relația în urma cu două luni.

Evenimentul lor a fost ca un bubble plin cu energie pozitivă, iar ședința foto a fost cu siguranță una dintre cele mai distractive de până acum. Abia aștept nunta, aceasta va avea loc anul viitor. Sunt convins ca o să fie un eveniment cel puțin la fel de reușit ca acesta.


Enjoy....
































































Comentarii

  1. Multumim pentru tot. Esti un om minunat! Talentul, pasiunea, entuziasmul fac din tine un fotograf de exceptie! Am ras, ne-am distrat si a fost o adevarata aventura drumul Bucuresti- Olt. Abia asteptam nunta, care sunt sigura ca va fi si mai deosebita .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu