Through simplicity comes great beauty

O să încep prin a spune că prima postare a avut un impact mare și am primit păreri pozitive, așadar doresc să vă mulțumesc. Acest lucru mă motivează foarte mult. Cred că cea mai mare dorință a omului este de a fi apreciat, iar eu am simțit asta.

Astăzi voi posta fotografii de la nunta unui cuplu deosebit, Emilia și Răzvan. Cu toate că nunta lor a avut loc anul trecut, în noiembrie, am vrut ca aceasta să nu fie trecută cu vederea. 

Așa cum am spus în prima postare, fiecare eveniment prezentat are o legătura specială cu mine. Am scris asta, deoarece nunta a avut loc după primul workshop de fotografie la care am participat. În cadrul acestuia am învățat anumite tehnici de folosire a luminii, care mi-au fost de mare ajutor în timpul ședinței foto. Workshop-ul a avut loc în Brașov și a fost susținut de Marian Sterea.

Despre Emilia și Răzvan pot spune că sunt oameni cooperanți, sensibili și frumoși. Nunta lor denotă simplitate, dar în același timp și o mare atenție asupra detaliilor. Datorită faptului că au vrut să aibă o nuntă modernă, lipsită de tradiții și obiceiuri, am avut mai mult timp la dispoziție pentru ședința foto. 

Aș mai scrie câteva rânduri despre acest eveniment, însă voi lăsa fotografiile să vorbească de la sine...











































































































Comentarii